Запорізька міська рада
Територіальний відділ освіти Шевченківського району
Заклад дошкільної освіти (ясла-садок )№ 210 "Славутич"
Запорізької міської ради Запорізької області

ВІЛЬНІ МІСЦЯ 

Станом на 01.12.2021 року в закладі вільних місць немає

 

ВАКАНСІЇ

станом 01.12.2021 

в закладі  вільних вакансій немає

ДАТА НАСТУПНИХ ЗАГАЛЬНИХ ЗБОРІВ

 травень 2022року

 

 

Телефон: (096)6528649

Почта: slavutichdnz210@ukr.net

Про організацію роботи консультаційних центрів на базі ЗДО у 2021-2022 н.р..

Відповідно п. 2 р. ІІ Закону України "Про дошкільну освіту", з метою забезпечення єдиних вимог і наступності сімейного та суспільного виховання, надання психолого-педагогічної допомоги батькам або особам, які їх замінюють, підтримки різнобічного розвитку дітей, які виховуються в умовах сім'ї,вихованні та навчанні дітей відповідно до їх задатків, нахилів, здібностей, індивідуальних, психічних та фізичних особливостей, сприяння соціалізації дітей, забезпечення рівного доступу дітей, які виховуються в умовах сім'ї до отримання дошкільної освіти на базі Шевченківського району організовані консультаційні центри для батьків на базі закладів дошкільної освіти за такими напрямками:

-"Готуємося до школи" - ЦРД "Надія", ДНЗ № 270

-порушення зору - ДНЗ № 39

-порушення опорно-рухового апарату - ДНЗ № 43, ДНЗ № 226

-порушення мовлення - ДНЗ № 244

-порушення інтелекту - ДНЗ № 284

-формування здорового способу життя - ДНЗ № 14, ДНЗ № 280

- соціалізація дітей дошкільного віку, дітей з особливими освітніми потребами, дітей з інвалідністю, які виховуються в умовах сім'ї- ДНЗ №100

 

Витяг з наказу по ДНЗ від 07.09.2021 №125 "Про організацію роботи консультативних центрів на базі ЗДО у 2021-2022 н.р."

 

ИНФОРМАЦІЮ ПРО БЛАГОДІЙНІ КОШТИ можна переглянути на сайті Шевченківського ТВО  https://shevchtvo.at.ua/index/blagodijnij_fond/0-7

також можна переглянути витяги ДНЗ №210 за посиланням - 115

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 10 липня 2019 р. № 691 "Про реалізацію експериментального проекту щодо створення сприятливих умов для реалізації прав дитини", рік тому було запущено єМалятко — першу комплексну послугу за життєвою подією. Завдяки їй батьки новонароджених дітей за однією заявою можуть отримати одночасно до 9 державних послуг від різних органів влади.

Щорічно в Україні народжується близько 400 тисяч немовлят. Раніше, щоб отримати необхідні послуги, батькам доводилося до 11 разів відвідувати установи, надавати близько 37 документів та витрачати на це все понад 10 годин. єМалятко надає можливість отримати бажані послуги за 20 хвилин за однією заявою в пологовому будинку, відділах ДРАЦС, ЦНАП або на Порталі Дія.

Повний перелік точок, де надають сервіс єМалятко доступний за цим посиланням https://www.google.com/maps/d/u/0/viewer?mid=1Mhoz7UizSBkNwKO5soOwUIbv_w3BOJGW&ll=49.49324217414839%2C33.35398925000003&z=7

ВСЕ, ЩО ПОТРІБНО ЗНАТИ ПРО ЗАРАХУВАННЯ ДІТЕЙ ДО ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Згідно Положення про заклад дошкільної освіти (новою редакцією Положення про дошкільний навчальний заклад, затвердженого постановою КМУ від 12.03.2003 р. № 305, затвердженою Постановою КМ № 86 від 27.01.2021)
Зарахування дітей до державного (комунального) закладу дошкільної освіти здійснюється керівником такого закладу протягом календарного року на вільні місця у порядку черговості надходження заяв про зарахування. Заява про зарахування подається особисто одним із батьків або іншим законним представником дитини.
Прийом заяв про зарахування дітей до державного (комунального) закладу дошкільної освіти може організовуватися з використанням системи електронної реєстрації, запровадженої згідно з рішенням відповідного засновника державного (комунального) закладу дошкільної освіти.
До заяви про зарахування дитини до закладу дошкільної освіти додаються:
✅копія свідоцтва про народження дитини;
✅медична довідка, видана відповідно до статті 15 Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб”, разом з висновком про те, що дитина може відвідувати заклад дошкільної освіти.
Для зарахування дитини з особливими освітніми потребами до державного (комунального) закладу дошкільної освіти та утворення інклюзивних груп до заяви про зарахування додається висновок інклюзивно-ресурсного центру про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини.
Для зарахування дитини з інвалідністю до заяви про зарахування додаються:
✅копія медичного висновку про дитину з інвалідністю віком до 18 років, виданого ЛКК закладу охорони здоров’я, або копія посвідчення особи, яка одержує державну соціальну допомогу відповідно до Закону України “Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю”,
✅копія індивідуальної програми реабілітації дитини з інвалідністю.
Першочергово до державних (комунальних) закладів дошкільної освіти зараховуються діти, які:
✅проживають на території обслуговування державного (комунального) закладу дошкільної освіти,
✅є рідними (усиновленими) братами та/або сестрами дітей, які вже здобувають дошкільну освіту в такому закладі дошкільної освіти;
✅є дітьми працівників такого закладу дошкільної освіти;
✅належать до категорії дітей з особливими освітніми потребами, що зумовлені порушеннями інтелектуального розвитку та/або сенсорними та фізичними порушеннями;
✅належать до категорії дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, які влаштовані під опіку, у прийомну сім’ю, дитячий будинок сімейного типу, патронатну сім’ю, а також усиновлених дітей;
✅перебувають у складних життєвих обставинах та на обліку в службах у справах дітей;
✅діти з числа внутрішньо переміщених осіб чи діти, які мають статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій і збройних конфліктів;
✅мають право на першочергове зарахування до закладів освіти відповідно до закону.
Під час подання заяви про зарахування дитини до закладу дошкільної освіти батьки або інший законний представник дитини повинен пред’явити оригінал документа, що підтверджує право на першочергове зарахування дитини.
Всі інші діти зараховуються на вільні місця у порядку подання заяв про зарахування.

НОВЕ ПОЛОЖЕННЯ

ПРО ЕЛЕКТРОННУ РЕЄСТРАЦІЮ

gallery/IMG_0003.pdf